Podle hodnocení od společnosti COMvergence se agentura KNOWLIMITS stala jedničkou na českém mediálním trhu. Zpráva dalšího nezávislého institutu tak potvrdila hodnocení pařížského institutu RECMA, který agenturu na jaře vyhodnotil jako nejsilnější v ČR na základě klientského portfolia v žebříčku Client Portfolio Growth.
Dle nového nezávislého hodnocení od společnosti COMvergence agentura KNOWLIMITS potvrdila prvenství na trhu mediálních agentur v ČR. Podle žebříčku Media Agency Billings Rankings & Market shares, který zrcadlí velikost agentur z hlediska obratu klientského portfolia, se její tržby za mediální služby v roce 2021 vyšplhaly na $173 mil. Klíčovými faktory reportu jsou nejen celkové údaje o tržbách, ale také agenturní podíly na trhu, prognózy pro aktuální rok a míra meziročního růstu. „Jsme nadšení, že se potvrdila naše pozice číslo 1 dalším nezávislým hodnocením COMvergence. Velký nárůst obratu nás utvrzuje v tom, že se nám jako 100% nezávislé a lokální agentuře podařilo dorovnat úroveň služeb velkých nadnárodních agentur. Zároveň si držíme příjemnou rodinnou pracovní atmosféru, i když už máme skoro 200 lidí v týmech,“ komentují umístění Markéta Dyllong a Petr Bažant, managing partneři KNOWLIMITS.
Silnou pozici KNOWLIMITS na českém trhu komunikačních agentur také potvrzují procesy jako je rozšiřování klientského portfolia, úspěšně uzavřené tendry a posilování týmů napříč agenturou, které se během uplynulého roku odehrály.
Za zmínku stojí také výborná práce kolegů z Knowinstore, kteří sledují aktuální trendy v instore oboru a díky nimž se podařilo otevřít první automatickou prodejnu sítě COOP v České republice, ve které si mohou zákazníci nakoupit 24/7 bez přítomnosti personálu. Současným i potenciálním klientům tak může agentura KNOWLIMITS nabídnout další inovativní řešení a zároveň si tak rozšířit portfolio nabízených služeb.
V minulém roce se také podařila úspěšně dokončit akvizice s přední českou digitální agenturu Fragile media, kde KNOWLIMITS získala 100% obchodní podíl. „Jsem rád, že se nám podařilo akvizici dovést do úspěšného konce. Strategické propojení velmi brzy začalo přinášet výhody a synergie, které posilovaly konkurenceschopnost obou agentur a ze kterých měli v konečném důsledku prospěch zejména naši klienti,“ říká Jan Vidím, CEO KNOWLIMITS Group.