Blíže prozkoumat potřeby a nákupní chování svých zákazníků se rozhodla síť prodejen Království hraček Bambule. Pro zjištění nových a potvrzení již vysledovaných poznatků podložených transakčními daty zvolila službu Knowdata / Pygmalios Analytics. Tedy soubor analytických nástrojů, které v reálném čase sledují a vyhodnocují chování zákazníků v prodejnách prostřednictvím 2D a 3D video senzorů a Wi-Fi signálu. Celý projekt je realizován v prodejně Bambule v obchodním centru Flora v Praze. Kompletní případovou studii uveřejnil odborný měsíčník Zboží&Prodej.
Od září 2018 jsou v pražské prodejně Bambule nainstalovány sensory pro sběr dat. Hračkářství tak získává informace například o návštěvnosti, zalidněnosti provozovny, demografii návštěvníků, vytížení prodejních zón, pokladen a další. Zjištěné výsledky pak skvěle poslouží jako východisko pro další kroky, jak zlepšit služby směrem k zákazníkovi a také dosáhnout vyššího profitu.
Veškeré datové výstupy sesbírané prostřednictvím služby Knowdata / Pygmalios Analytics jsou pro Bambuli dostupné v přehledné webové aplikaci. Jednotlivé moduly a jejich výstupy si může vzájemně párovat a vyhodnocovat, případně je spárovat s transakčními daty provozovny. Do aplikace přitom může mít přístup více osob. Každý dostane své přihlašovací údaje a může sledovat jak data, která jsou relevantní pro jeho oblast, nebo i celek ke kompletní analýze a strategickým rozhodnutím.
Více o tom, jak služba Knowdata / Pygmalios Analytics funguje a jaké výsledky přinesla Království hraček Bambule, najdete v případové studii v časopise Zboží&Prodej, která je dostupná ve fotogalerii níže.
Pro další podrobnosti je k dispozici také Marek Jandejsek, Project Manager KNOWDATA.
Tel.: +420 724 334 271
Email: jandejsek@know.cz