Projekty PR týmu postupují do finále Sabre Awards

Hned dvě kampaně PR týmu Knowlimits, Stezka korunami stromů Krkonoše a oslavy 115. výročí Harley-Davidson, se dostaly do finále prestižní mezinárodní soutěže Sabre Awards. Ta každoročně oceňuje nejlepší projekty v oblasti Public Relations, které vynikají propracovanou strategií, kreativitou i obchodními výsledky. Vyhlášení proběhne 22. května v Londýně.

Do letošního ročníku soutěže Sabre Awards bylo nominováno 600 projektů s různorodými tématy a komunikačními strategiemi. Přihlašování bylo spuštěno začátkem roku a v dubnu byli oznámeni finalisté. Mezi nimi jsou i oba přihlášené projekty agentury Knowlimits. Stezka korunami stromů Krkonoše je mezi nejlepšími pěti v kategorii Consumer Marketing (New Product) a komunikace oslav 115. výročí Harley-Davidson se dostala do finále v lokální kategorii Central Eastern Europe.

Oba dva projekty mají nadnárodní přesah a vynikají skvělými výsledky. Podařilo se dosáhnout velkého mediálního pokrytí, aktivace a vysokého zájmu široké veřejnosti, a především pozitivního vnímání projektů. V obou případech se to podařilo i díky strategii propojování komunikačních kanálů. Informace ke zvolené strategii, průběhu kampaní a výsledkům jsou podrobně popsány v případových studiích, které jsou k náhledu na:

Projekty byly přihlášeny také do soutěže LEMUR – České ceny za PR, kde v druhém květnovém týdnu probíhá další kolo hodnocení projektů. Slavnostní vyhlášení vítězů se uskuteční 4. června 2019.

Pro další informace se obracejte na Jakuba Koutka (E: koutek@know.cz; M: + 420 774 547 902).