KNOWLIMITS zabodovala v žebříčku aktivit 2022 společnosti RECMA

V celkovém žebříčku aktivit za rok 2022 se s podílem 14,3 % v oboru mediálních služeb umístila agentura KNOWLIMITS na prvním místě. Za poslední tři roky tak agentura vzrostla o 69 % a představuje tak třetí nejlepší tříletou míru růstu.

Společnost RECMA využívá jedinečnou metriku Overall Activity pro kvantitativní hodnocení mediálních agentur. To zahrnuje jak nákup a plánování tradičních médií, tak netradiční aktivity, které zahrnují online placená média a aktivity založené na poplatcích za digitální služby, data a analytiku, obsah, marketing a sponzoring.

Oproti roku 2021 vzrostla agentura o 18 % a celková hodnota aktivit za rok 2022 se u KNOWLIMITS vyšplhala na 319 mil. EUR.

Během hodnoceného období se navíc navýšil také počet zaměstnanců, a to o 91 nových členů napříč agenturou. „Těší nás, že jsme jako česká nezávislá agentura obsadili první příčku v celkovém žebříčku aktivit za rok 2022 a dosáhli jsme největšího podílu na mediálním trhu. Umístění potvrzuje také první příčka v posledním RECMA Domestic Reportu za rok 2023. Tato prvenství nás utvrzují v tom, že jako agentura jdeme správným směrem,“ říká CEO Jan Vidím.

RECMA hodnotí celkem šest mezinárodních mediálních skupin a dvě hlavní nezávislé agentury, kde jednou z nich je právě KNOWLIMITS.

 

Overall Activity  volume 2022
Czech Republic agencies Industry shares Overall Activity 2022

€ milion

Overall Activity 2021

€ milion

1 KNOWLIMITS 14,3 % 319 270
2 OMD 13,0 % 290 241
3 PHD 12,4 % 276 256
4 EssenceMediacom 9,4 % 210 156
5 Carat 7,4 % 166 143
source: RECMA, Local agency ranking 2022