V celkovém žebříčku aktivit za rok 2022 se s podílem 14,3 % v oboru mediálních služeb umístila agentura KNOWLIMITS na prvním místě. Za poslední tři roky tak agentura vzrostla o 69 % a představuje tak třetí nejlepší tříletou míru růstu.
Společnost RECMA využívá jedinečnou metriku Overall Activity pro kvantitativní hodnocení mediálních agentur. To zahrnuje jak nákup a plánování tradičních médií, tak netradiční aktivity, které zahrnují online placená média a aktivity založené na poplatcích za digitální služby, data a analytiku, obsah, marketing a sponzoring.
Oproti roku 2021 vzrostla agentura o 18 % a celková hodnota aktivit za rok 2022 se u KNOWLIMITS vyšplhala na 319 mil. EUR.
Během hodnoceného období se navíc navýšil také počet zaměstnanců, a to o 91 nových členů napříč agenturou. „Těší nás, že jsme jako česká nezávislá agentura obsadili první příčku v celkovém žebříčku aktivit za rok 2022 a dosáhli jsme největšího podílu na mediálním trhu. Umístění potvrzuje také první příčka v posledním RECMA Domestic Reportu za rok 2023. Tato prvenství nás utvrzují v tom, že jako agentura jdeme správným směrem,“ říká CEO Jan Vidím.
RECMA hodnotí celkem šest mezinárodních mediálních skupin a dvě hlavní nezávislé agentury, kde jednou z nich je právě KNOWLIMITS.
Overall Activity volume 2022 | ||||
Czech Republic agencies | Industry shares | Overall Activity 2022
€ milion |
Overall Activity 2021
€ milion |
|
1 | KNOWLIMITS | 14,3 % | 319 | 270 |
2 | OMD | 13,0 % | 290 | 241 |
3 | PHD | 12,4 % | 276 | 256 |
4 | EssenceMediacom | 9,4 % | 210 | 156 |
5 | Carat | 7,4 % | 166 | 143 |
source: RECMA, Local agency ranking 2022 |