Mediální agentura KNOWMEDIA zvítězila v tendru Storck

Výběrové řízení společnosti Storck Česká republika s.r.o. na mediální agenturu pro roky 2023 a 2024 vyhrála agentura KNOWMEDIA, která je součástí skupiny KNOWLIMITS. Výběrové řízení pro klienta organizoval mediální auditor Media Strategy, který do tenderu přizval přední mediální agentury působící na českém trhu.

KNOWMEDIA bude své služby poskytovat všem značkám společnosti Storck, tedy merci, merci lovelies, Toffifee, Knoppers, Werther’s Original a dalším. „Z vítězství v tendru Storck Česká republika máme ohromnou radost. Je to další potvrzení kvality námi poskytovaných služeb a krásné zakončení úspěšného podzimu roku 2022,“ říká Jan Vidím, zakladatel a CEO KNOWLIMITS Group.

Spolupráce agentury KNOWMEDIA a společnosti Storck odstartuje začátkem nového roku. Vedle Media Strategy měla organizaci výběrového řízení na starosti Ines Grunau, coby Team Lead International Procurement Services společnosti, ve spolupráci s marketingovým manažerem pro ČR & SR Pavlem Vojtou. „Cílem výběrového řízení bylo najít silného a zkušeného partnera disponujícího týmem profesionálů, který se postará o všechny potřeby našich značek. Ve valné většině hodnotících kritériích byla nabídka KNOWMEDIA vyhodnocena jako nejlepší, a proto věříme, že jsme ve správných rukou, a těšíme se na budoucí spolupráci,“ dodává Pavel Vojta.

Společnost Storck se již desítky let zaměřuje na výrobu kvalitních cukrovinek a čokoládových specialit. Od svého založení v roce 1903 zůstává rodinným podnikem, který v současnosti patří mezi největší výrobce cukrovinek na světě. Jedinečné výrobky jeho značek se dodávají do více než 100 zemí po celém světě. Podle monitoringu Ad Intel dosáhly jejich hrubé mediální investice v roce 2021 objemu 479 milionů Kč.