Agentura Knowmedia uspěla ve výběrovém řízení mmb media agency a společnosti Emil frey Group a bude tak pro roky 2023 a 2024 poskytovat své služby všem značkám ze skupiny Stellantis. Úspěch agentury je nejen novou a zajímavou spoluprací, ale i dalším splněním cílem.
Mezi značky ze skupiny Stellantis, které Emil Frey Group zastupuje patří Abarth, Alfa Romeo, Citroen, DS, Fiat, Jeep, Opel a Peugeot. „Vítězství v tendru Emil Frey Group považuji za skvělý úspěch a potvrzení kvalit našeho týmu i poskytovaných služeb. Automobilku jsem mezi našimi klienty chtěl vidět již delší dobu a teď máme možnost se postarat rovnou o několik značek najednou. Tedy za mě jednoznačně další splněný cíl, díky kterému si navíc upevňujeme naše postavení coby největší mediální agentury v České republice,“ říká Jan Vidím, zakladatel a předseda představenstva KNOWLIMITS.
Výběrové řízení mmb media agency a společnosti Emil Frey Group na mediální agenturu pro roky 2023 a 2024 organizoval Martin Konrád, Managing Director agentury mmb media agency Czech, která je součástí mezinárodní sítě nezávislých mediálních agentur orientovaných především na automobilový průmysl. Je zodpovědná za mediální aktivity skupiny Emil Frey Group ve Švýcarsku, Německu, Francii, Maďarsku, Chorvatsku, České republice, na Slovensku, v Srbsku, Bosně a v Bulharsku. „Cílem výběrového řízení bylo najít silného a zkušeného partnera, který souzní s filozofií skupiny Emil Frey Group a dokáže podpořit její další rozvoj. Věřím, že spojení s Knowmedia naplní všechna očekávání,“ uvedl Martin Konrád.