Pro exportní agenturu CzechTrade zajišťuje KNOWLIMITS komplexní PR servis a výjimkou nebyl ani letošní Designblok, na kterém se agentura CzechTrade představila s expozicí Design Library. Díky propojení tvorby unikátního obsahu na sociálních sítích ve formě moderovaných diskuzí a public relations se projektu podařilo dosáhnout nečekaných výsledků.
KNOWLIMITS připravila pro agenturu CzechTrade kampaň, která obsahovala realizaci doprovodného programu přímo na expozici na Designbloku a propojila PR se sociálními sítěmi.
Před samotným zahájením akce vznikla tisková zpráva o účasti Design Centra CzechTrade i o samotné expozici Design Library, která prezentovala pestrost české výroby prostřednictvím čtyř významných stylů v interiérovém designu. Jednotlivé styly jsou představeny formou produktových novinek od deseti českých výrobců, přičemž řada z nich vznikla také díky podpoře z projektu Design pro konkurenceschopnost, jehož realizátorem je CzechTrade.
Doprovodný program se skládal ze tří moderovaných diskuzí, kdy jedna z nich byla vysílána online na sociálních sítích a další dvě zde byly ke zhlédnutí druhý den (tzv. falešný živý přenos). Veškerá organizace se odehrála in house v agentuře KNOWLIMITS, která zaštítila vše od diskutovaných témat, přípravy scénářů, samotného moderování a následně i postprodukci videí.
V diskuzi na téma TRENDY: kde se berou a jak s nimi pracovat promluvila designérka expozice Iva Bastlová, která vysvětlila například rozdíl mezi trendem a stylem.
Dalším tématem byl Design jako exportní parametr, kde Václav Velát ze společnosti Vavex a Lukáš Pejchal z Clap Design zmínili například důležitost designu při vstupu na zahraniční trh.
A v neposlední řade vysvětlila Zuzana Sedmerová, manažerka projektu Design pro konkurenceschopnost z agentury CzechTrade, jak rozvíjet a podpořit export českého designu. K tomuto tématu se vyjádřili rovněž Lada Vyvialová ze společnosti LADA a Martin Wichterle, majitel společnosti Wikov.
Se čtyřmi mluvčími následně vznikla i krátká videoprohlášení, která plnila funkci doprovodného obsahu na sociálních sítích v rámci Designbloku. připravená videa a příspěvky na sociálních sítích Facebook, Twitter a LinkedIn získaly více než 260 tisíc zobrazení.