Mediální agentura FUNKYMedia, která je součástí KNOWLIMITS bude i v následujících dvou letech nadále plánovat média a nakupovat TV a nově i online prostor pro společnost MASPEX Czech. Ve finále mediálního tenderu jsme porazili agentury jako je OMG (Omnicom Media Group) a IPG Mediabrands.
„Jsem moc rád, že jsme mohli prokázat kvalitu při mediálním plánování a zároveň zajímavou nabídku poskytování našich služeb. Cením si toho, že se nám podařilo zvítězit a můžeme tak pokračovat ve spolupráci,“ říká Jan Vidím, CEO KNOWLIMITS.
MASPEX Czech patří k nejvýznamnějším prodejcům a distributorům nealkoholických nápojů (džusy Relax, energetický nápoj Tiger, funkční nápoje Dr Witt, River tonik, dětské nápoje a kapsičky Kubík, Nestea). Radim Ochman, Marketing Manager Maspex CZ&SK, k organizaci tendru dodává: „Díky tomu, že pokračujeme se stávající agenturou, víme, co můžeme očekávat v případě TV nákupu. Pro obě strany bude výzvou rozšíření spolupráce o online nákup.“