Naše divize KNOWINSTORE uvedla do světa retailu inovativní technologii, kterou je robotická ruka Tokinomo, která s potenciálními zákazníky komunikuje pomocí světla, zvuku a pohybu. Jejím hlavním cílem je na první pohled zaujmout a udržet co nejdéle zákazníkovu pozornost. Využíváme ji nejčastěji v regálových uličkách potravinových řetězců či drogeriích jako je například v Teta drogerii. Náš průzkum ukázal, že 40 % zákazníků si po opuštění obchodu pamatovalo, jakou značku robotická ruka nabízela.
Nové technologie již nezadržitelně hýbou světem maloobchodu, k čemuž velkým dílem přispěla i pandemie COVID-19. Virtuální a rozšířená realita začíná být na denním pořádku, a kromě těchto způsobů podpory prodeje v naší agentuře využíváme i robotickou ruku Tokinomo, kterou implementujeme přímo do prodejen.
„Robotická ruka Tokinomo slouží k přímému prodeji produktu a ve chvíli, kdy zaznamená blížícího se nakupujícího, ruka propagovaný produkt rozsvítí, začne s ním hýbat a přiblíží jeho výhody. Zastoupí tak funkci hostesky, oživí regál a odprezentuje produkt interaktivní a netradiční formou. Podle našeho průzkumu se takto propagované produkty prodávají v průměru třikrát lépe. Zaznamenali jsme také rekord zvýšení prodeje kosmetického produktu o 950 %,“ popisuje Pavel Kozler, výkonný ředitel KNOWINSTORE.
Více nejen o robotické ruce, ale i o dalších nových metodách prodeje v maloobchodech si můžete přečíst ve článku na Forbes.cz: https://forbes.cz/star-trek-v-regalech-roboti-a-umela-inteligence-hybou-svetem-ceskych-obchodniku/