Od října posiluje náš tým Carl Wright, který patří ke světové špičce strategických plannerů. Na pozici Strategy and Innovation Director zúročí své zkušenosti z širokého spektra komunikačních disciplín a přispěje k dalšímu vylepšení našich služeb, o které se v KNOWLIMITS neustále snažíme.
„Na spolupráci s Carlem se velmi těším. V agentuře nám doposud chyběl člověk, který by se nepodílel přímo na dennodenním businessu, ale mohl se naplno věnovat strategickému plánování. Se svými bohatými zkušenostmi je Carl ideálním posílením našeho týmu,“ říká Markéta Dyllong, managing partner KNOWLIMITS.
Carl Wright začínal v roce 1995 v Initiative media v Londýně, odkud se po třech letech přesunul do Prahy. Působil u společností jako OMD Czech, Attention Media nebo FUSE. V roce 2019 se stal Global Account Directorem pro ŠKODA Auto, kde se zabýval rozvojem komunikačních a mediálních strategií, inovací a digitálu na 17 trzích.
V KNOWLIMITS se bude naplno věnovat strategickému plánování a rozvíjet mediální strategie pro širokou škálu různých klientů, se kterými spolupracujeme.