Česká pošta postupně změní vzhled přepážek Balíkovna. InStore tým Knowlimits Group má na starosti výrobu veškerých tisků, které jsou k redesignu potřebné, a také aplikaci nového brandingu na přepážkách a dveřích poboček České pošty napříč celou republikou. Novinka se dotkne přibližně 250 pošt. „Na zakázce je unikátní její evidence. Vše vedeme v interním systému, prostřednictvím kterého má Česká pošta online přehled o stavu instalací,“ uvádí Pavel Kozler, jednatel KnowInstore a dodává, že nejdříve je potřeba odstranit neplatný branding a následně instalovat nové označení.
KnowInstore se zabývá propagací v místě prodeje. Exkluzivně prodává reklamní prostor síti drogistických prodejen Teta nebo u dalších retailerů. Tým zkušených konzultantů dokáže připravit ucelený koncept v místě prodeje od pre-analýzy přes realizaci kampaně až po její vyhodnocení.
Pro více informací kontaktujte Pavla Kozlera: kozler@know.cz, 603 806 265