Naše komunikační skupina rozšiřuje a posiluje své portfolio uzavřením strategického partnerství s digitální agenturou Fragile media, která se zaměřuje na služby digitálního marketingu. Podle Jana Vidíma, CEO celé skupiny KNOWLIMITS Group, bude kooperace prospěšná pro všechny: „Díky užší spolupráci obě strany jednoznačně získají větší propojení offline a online médií.“ I Daniel Kafka, zakladatel Fragile media, je přesvědčený, že ze strategického partnerství budou těžit obě agentury: „Pro nás to znamená rozšíření klientského záběru. Zároveň předpokládáme, že se významně zvýší počet integrovaných kampaní, ve kterých budou zastoupena jak tradiční média, tak i on-line,“ dodává Kafka.
Knowlimits i Fragile media mají několik společných znaků. Obě agentury jejich zakladatelé vybudovali od nuly. Podobná je i firemní kultura – velká míra nezávislosti a samostatnosti jednotlivých konzultantů, přátelské agenturní prostředí a silná orientace na výsledek. „Líbí se mi, že obě agentury pro své klienty pracují dlouhodobě, mají vybudované silné vztahy a zároveň se neustále chtějí posouvat, a to nejen v rámci českého trhu,“ uzavírá strategické partnerství Jan Vidím.