Řeka Vltava dobývá svět sociálních sítí

Nejdelší česká řeka, Vltava, nabízí od svého pramene až k soutoku s Labem nespočet zážitků pro vodáky, ale i turisty a cyklisty. Ty se staly inspirací k vytvoření projektu Řeka Vltava, který ji návštěvníkům představuje v celé své kráse jako jeden ucelený atraktivní a významný turistický cíl. Správu sociálních sítí má na starost PR tým agentury Knowlimits, který už od února 2019 připravuje každodenní tipy na ta nejlepší místa a naplňuje stanovené cíle projektu.

Komunikace na sociálních sítích, na platformách Facebook a Instagram, byla v rámci první etapy projektu Řeka Vltava zahájena v únoru 2019 a pokračovat bude až do poloviny října. Na toto období jsou také jasně stanovené cíle, kterých je na sociálních sítích nutno dosáhnout, ať už se jedná o počet sledujících, počet likes, počty oslovených uživatelů nebo například počet připravených příspěvků. „Cíle v rámci projektu byly nastaveny poměrně ambiciózně. Jsme ale moc rádi, že se nám je daří průběžně plnit, a přestože projekt bude probíhat až do půlky října, už teď můžeme říci, že s největší pravděpodobností splníme všechny,“ říká Alena Mařasová z agentury Knowlimits.

Pro účely projektu je řeka Vltava rozdělena na šest úseků. Každý z nich je jiný a každý z nich přináší řadu zajímavých míst, aktivit i zážitků. Aby byly úseky v rámci komunikace na sociálních sítích rovnoměrně zastoupeny, je přesně stanoven povinný počet příspěvků za každý z nich, a to v poměrně častých intervalech. „Každý týden na Facebooku publikujeme dva příspěvky za každý úsek, tedy nejméně 12 příspěvků. Na Instagramu je to pak nejméně 6 příspěvků za týden a také stories, která profil dále rozvíjí a informují o aktuálním dění,“ doplňuje Alena Mařasová. Součástí práce agentury je také pravidelná komunikace s manažery jednotlivých destinačních společností, které se v jednotlivých úsecích nachází, a také Jihočeskou centrálou cestovního ruchu a Středočeskou centrálou cestovního ruchu, která je partnerem tohoto nadregionálního projektu.

Ve svých aktivitách se ale agentura soustředí nejen na dosažení stanovených cílů, ale také na další rozvoj a budování komunity fanoušků kolem řeky Vltavy. Z tohoto důvodu je například věnována velká pozornost vzájemné interakci s uživateli a uživatelé byli zapojeni i do budování obsahu na Instagramu. Nedávno tým také zajistil pro projekt influencerku, která si říká Barbora Vyl. Barbora měla zajištěné ubytování na Lipně, kde měla možnost vyzkoušet řadu zajímavých aktivit. Skrze ni se tak fanoušci jejího profilu a také fanoušci instagramového profilu Řeky Vltavy mohli podívat na zajímavá místa v okolí druhého úseku. Ozvláštněním Instagramového profilu a cestou k jeho odlišení od dalších cestovatelských profilů jsou také pravidelně přidávané citáty, které si uživatelé velmi oblíbili. Mezi dalšími aktivitami, jak profil podpořit, pak plánuje PR tým publikovat také video s panem Václavem Chalupou, stříbrným medailistou z Olympijských her ve veslování, který momentálně žije na Lipně a okolí Vltavy miluje. „Profily se snažíme nadále rozvíjet a ozvláštnit a je třeba říci, že řeka Vltava sklízí na sociálních sítích úspěch,“ zakončuje Alena.

Profily na Facebooku a Instagramu jsou pak realizovány nejen v českém jazyce, ale také v angličtině a na Facebooku i v němčině, aby oslovovaly také zahraniční turisty. Na práci PR týmu se můžete podívat na:

Facebook: https://www.facebook.com/rekavltavaCZ/

Instagram: https://www.instagram.com/rekavltavacz/

 

Pro více informací kontaktujte Jakuba Koutka (email: koutek@know.cz, tel.: 774 547 902).