Již podruhé jsme měli možnost být u představení nového vozu Rolls-Royce v České republice. Poprvé jsme stáli u odhalení vozu Black Badge Wraith. V srpnu 2017 jsme pak byli u představení nové tváře luxusního Phantomu v pražské Hauch Gallery. Naším úkolem bylo zajištění kompletního PR servisu.
V průběhu srpna jsme se soustředili na oslovení a zajištění účasti afinitních médií a přípravu tiskových materiálů. Domluvili jsme několik exkluzivních rozhovorů s designérem interiérů vozů Rolls-Royce Christopherem Duffem a také s Peterem Schoppmannem, regionálním ředitelem pro střední a východní Evropu značky Rolls-Royce.
Na základě tiskové zprávy a pěti individuálních rozhovorů se nám podařilo dosáhnout 28 relevantních mediálních výstupů. Celková mediální hodnota výstupů pak dosahovala 1 551 771 Kč (AVE) a kumulovaná čtenost činila 8 806 156. „Dosažená mediální hodnota v daném období činila 20 % celkové mediální hodnoty BMW v České republice (porovnání v rámci koncernu),“ vyzdvihuje skvělé výsledky Frank Tiemann, Head of Corporate Communications Europe (Eeast) and CIS.
Vysoký podíl výstupů se objevuje v relevantních online médiích, jako je Forbes.cz, Ihned.cz, Autobible.cz či Novinky.cz, a také v tištěných i regionálních médiích, jako je Svět motorů, Dolce Vita nebo Deník. Výsledky hodnotíme jako velmi pozitivní nejen my, ale také Frank Tiemann. Celková mediální hodnota výstupů, které se pojí k uvedení nového Phantomu, pak dosáhla napříč Evropou 1,2 MIO EUR, přičemž nejsilněji byla zastoupena online média.