Event „Pedro a Pedro na Lipně“ odstartoval oslavy 50. výročí české retro značky

Září pro nás bývá tradičně měsícem eventů. Jedním z nich byl i ten, který jsme uspořádali pro retro značku Pedro 28. září v Lipně nad Vltavou. Jeho hlavním cílem bylo brand přiblížit široké veřejnosti, informovat o nadcházejícím 50. výročí značky a představit široký sortiment cukrovinek, který v současné době vyrábí. Právě při příležitosti 50. let jsme se rozhodli značku propojit s dalším zvučným brandem, jedním z nejslavnějších českých youtuberů Pedrosgame, který je známý především jako Pedro. Důvodem vytvoření spolupráce byla nejenom shoda jmen a velký počet odběratelů napříč sociálními sítěmi, ale také fakt, že Petr Florián alias Pedro je otcem dvou dětí.  Volba youtubera tak zapadala do rodinné povahy brandu Pedro. Akce cílila především na rodiny s dětmi, a i proto byla jako ideální lokace zvolena Stezka korunami stromů na Lipně.

Kromě přípravy konceptu eventu jsme se ujali jeho kompletní realizace po produkční stránce, a to od zajištění lokace, moderátora až po zajištění brandingu místa (Pedro stany, chill-out zóna s lehátky a sedacími vaky, fotostěna, propagační materiály, roll-upy, balónky a další). Eventu jsme také zajistili publicitu, a to nejenom v tradičních médiích, ale napříč sociálními sítěmi. Součástí aktivit bylo dále domluvení spolupráce s youtuberem Pedrem, která kromě jeho celodenní přítomnosti na akci zahrnovala informování o události na sociálních sítích před, během i po eventu (Facebook, Instagram). Důležitým aspektem spolupráce pak bylo vytvoření speciálního Pedro cukrovinkového mixu samotným youtuberem Pedrem přesně podle jeho chutí.

Na eventu čekala širokou veřejnost, a především děti, ochutnávka Pedro sladkostí zdarma, a to včetně speciálního Pedro mixu. Potěšily je také soutěže, malování, maskot Pedro, zábavný moderátor a přítomnost youtubera Pedra, který se s každým ochotně vyfotil i popovídal.

Akce se zúčastnilo 3500 lidí. Celkový dosah na sociálních sítích byl 560 000 uživatelů. Během dne bylo rozdáno více jak 170 kg cukrovinek a 1900 ochutnávek, přičemž největší zájem byl o Pedro speciální mix. Během dne bylo rozdáno 73 výher a do kvízové soutěže se zapojilo téměř 300 soutěžících.