Strategické partnerství naší komunikační skupiny spolu s agenturou Fragile media bylo pozitivním krokem, který již nyní přináší skvělé výsledky a díky němuž jsme už v prvním čtvrtletí mohli realizovat hned několik zajímavých kampaní pro stávající i nové klienty. Obě agentury se proto dohodly na prohloubení vzájemné spolupráce a KNOWLIMITS kupuje 50% podíl ve Fragile media.
„V této nejisté době velmi kladně vnímám možnost nabídnout integrované kampaně se silnou digitální složkou a Fragile media je z mého pohledu ten správný partner a zároveň leader na trhu ve výkonnostním marketingu. Toto nabývá na ještě větším významu v rámci aktuálního přesunu offline klientů do online světa,“ hodnotí aktuální krok Jan Vidím, CEO KNOWLIMITS Group. Prohloubení spolupráce pak pozitivně hodnotí i Daniel Kafka, zakladatel Fragile media: „Vítám, že nám strategické partnerství potvrdilo správnost našich úvah. Na hledání partnera, se kterým se společně posuneme o další stupeň výše, jsme se soustředili v průběhu celého minulého roku a již nyní je nám jasné, že ze spolupráce těží obě agentury i jejich klienti. Současná situace nám dává konkurenční výhodu, kterou chceme jednoznačně využít.“