Mediální skupina KNOWLIMITS odkoupila desetiprocentní podíl v portále Ženy s.r.o., který je největším komunitním serverem pro ženy v České republice. Měsíčně ho navštíví 350 tisíc reálných uživatelů a uživatelek.
Web orientovaný na ženskou cílovou skupinu před deseti lety založila internetová podnikatelka Eva Čejková a postupně z něj vybudovala jeden z největších komunitních webů u nás. Portál následně dynamicky rostl. Postupně se z něj oddělila samostatná odnož věnující se testování produktů a uživatelským recenzím, start-up, Testuj.to, do kterého před třemi lety vstoupila Heureka Group.
„Věříme, že náš vstup do komunity přinese řadu zajímavých synergií pro naše klienty. Stále častěji se totiž setkáváme se specifickými požadavky na práci s konkrétními cílovými skupinami, a právě komunitní servery nabízí zajímavou možnost, jak vybrané publikum oslovit,“ říká Markéta Dyllong ze skupiny KNOWLIMITS. Součástí dohody je také opce k nákupu dalšího podílu.
Výkonná ředitelka Michaela Dvořáková dodává: „Od vstupu nového partnera si slibujeme zejména větší visibilitu a nové příležitosti, jak oslovit zadavatele, kteří práci s komunitami často podceňují. Ta vyžaduje specifický přístup, know-how, a hlavně časovou investici.“
Projekt Ženy s.r.o. v letošním roce slaví 10 let své existence a u této příležitosti chystá několik novinek včetně mobilní aplikace a marketplace.