Žebříček COMvergence přinesl pohled nejen na přesuny rozpočtů, ale také na úspěšnost jednotlivých mediálních agentur a sítí mediálních agentur ve výběrových řízeních v roce 2022. Agentura KNOWLIMITS se díky nově získanému byznysu dostala na první příčku.
Během loňského roku zabodovala agentura KNOWLIMITS hned v několika tendrech a celkem si v novém byznyse připsala 28,6 mil. USD. Novými klienty se staly například Rixo, Storck a Emil Frey Group. Rixo a Storck se navíc řadí mezi nejlepší nabídky a kroky uzavřené v roce 2022 s rozpočtem větším než 2 mil. USD. Úspěšné výběrové řízení na mediální agenturu pro Storck tak do agentury přineslo značky, jako je merci, merci lovelies, Toffifee, Knoppers, Werther’s Original a dalším. V rámci spolupráce se společností Emil Frey Group pak poskytuje KNOWLIMTS své služby všem značkám ze skupiny Stellantis, mezi které patří například Alfa Romeo, Citroën, Fiat, Jeep, Opel, Peugeot a další.
Uzavřené tendry tak potvrzují kvalitu nabízených služeb agentury. Ta by nebyla možná bez nasazení jednotlivých týmů napříč KNOWLIMITS, které neustále pracují na rozvoji nabízených služeb a sebevzdělávání.
Žebříček New Business Barometer společnosti COMvergence zahrnuje výběrová řízení a jejich výsledky ve sledovaném roce. Vyjadřuje tak přírůstky a ztráty v posledním roce.
Top 3 Media Agencies | ||
Rank | Agency | TOTAL New Business incl. retentions in $US M |
1 | KNOWLIMITS | +28,6 |
2 | Carat | +20,4 |
3 | OMD | +15,0 |
source: COMvergence, May 2023