KNOWLIMITS ovládla mediální tendry 2022

Žebříček COMvergence přinesl pohled nejen na přesuny rozpočtů, ale také na úspěšnost jednotlivých mediálních agentur a sítí mediálních agentur ve výběrových řízeních v roce 2022. Agentura KNOWLIMITS se díky nově získanému byznysu dostala na první příčku.

Během loňského roku zabodovala agentura KNOWLIMITS hned v několika tendrech a celkem si v novém byznyse připsala 28,6 mil. USD. Novými klienty se staly například Rixo, Storck a Emil Frey Group. Rixo a Storck se navíc řadí mezi nejlepší nabídky a kroky uzavřené v roce 2022 s rozpočtem větším než 2 mil. USD. Úspěšné výběrové řízení na mediální agenturu pro Storck tak do agentury přineslo značky, jako je merci, merci lovelies, Toffifee, Knoppers, Werther’s Original a dalším. V rámci spolupráce se společností Emil Frey Group pak poskytuje KNOWLIMTS své služby všem značkám ze skupiny Stellantis, mezi které patří například Alfa Romeo, Citroën, Fiat, Jeep, Opel, Peugeot a další.

Uzavřené tendry tak potvrzují kvalitu nabízených služeb agentury. Ta by nebyla možná bez nasazení jednotlivých týmů napříč KNOWLIMITS, které neustále pracují na rozvoji nabízených služeb a sebevzdělávání.

Žebříček New Business Barometer společnosti COMvergence zahrnuje výběrová řízení a jejich výsledky ve sledovaném roce. Vyjadřuje tak přírůstky a ztráty v posledním roce.

Top 3 Media Agencies
Rank Agency TOTAL New Business incl. retentions in $US M
1 KNOWLIMITS +28,6
2 Carat +20,4
3 OMD +15,0

source: COMvergence, May 2023