KNOWLIMITS zakládá AR divizi

Efektivita komunikačních kampaní je jedním z našich klíčových parametrů. Proto KNOWLIMITS rozšiřuje služby a zakládá specializovanou divizi, která se bude věnovat tzv. rozšířené realitě. Rozšířená realita přináší konzumentovi větší emoční zážitek a kampaním znatelně větší mírů konverzí. „Téměř 70 % uživatelů si myslí, že jim virtuální a rozšířená realita dokážou prostřednictvím chytrých telefonů poskytnout všechny výhody kamenných obchodů. Ukazuje se, že například AR fashion bude s ohledem na útlum kamenných prodejen velmi zásadní a první brandy už s prodejem prostřednictvím rozšířené reality začínají experimentovat,“ vysvětluje Petr Bažant, managing partner KNOWLIMITS.

Pandemie urychlila digitální transformaci a AR je způsobem, jak velmi rychle a jednoduše přenést zážitky spojené s produkty kdykoliv a kamkoliv. „Až 40 % zákazníků je ochotných zaplatit více za zboží, pokud předtím dostanou AR zážitek. Tento nastupující trend silně vnímáme i u našich stávajících klientů. Poptávka po zapojení zábavných prvků do komunikačních kampaní nevídaně roste,“ doplňuje Markéta Dyllong, managing partner KNOWLIMITS.

Na rozdíl od „push“ forem reklamy se totiž lidé rozšířenou realitou rádi baví, což přirozeně generuje delší čas strávený se značkou a více pozornosti, která je jí věnována. I to je důvodem, proč jsme se rozhodli tyto aktivity vyvíjet a připravovat in-house. Nabízet klientům ten nejlepší komunikační mix s co nejvyšší efektivitou je pro nás stěžejní.

KNOWLIMITS disponujeme vlastním týmem, který zaštiťuje všechny aktivity spojené s rozšířenou realitou. „Chceme být nositeli nové technologie a jejího využívání nejen v ČR, ale i na dalších trzích, na kterých působíme,“ dodává Markéta Dyllong.

Za kampaň pro obnovu Mariánského sloupu, která využívala AR technologie, získala KNOWLIMITS stříbro v marketingové soutěži IMC Czech Awards 2020.