V týmu KNOWLIMITS vítáme nového research directora, Zdeňka Kubenu, který posílí naše výzkumné oddělení. I díky jeho mnohaletým zkušenostem v oboru budeme moci našim klientům nabídnout ještě lepší služby a optimalizovat jejich marketingové aktivity.
Zdeněk Kubena během své kariéry poskytoval výzkumné služby pro řadu klientů z oblasti automotive, finančnictví, FMCG, retailu, fast foodu a dalších sektorů. V minulosti mimo jiné působil jako výzkumný ředitel ve skupině OMNICOM, kde vedl tým marketingových výzkumníků a datových specialistů. V oboru se pohybuje již 24 let a ve své kariéře se zaměřuje na návrh a vývoj výzkumných i datových projektů, automatizaci a optimalizaci komunikace a také na crossmediální problematiku. Podílel se na několika sociologicko-marketingových studiích a je aktivním členem metodologických komisí oborových asociací ATO a SPIR.
Zdeněk patří k nejzkušenějším výzkumníkům, kteří se v prostředí mediálních agentur pohybují, a my jsme nadšení, že ho můžeme přivítat v naší skupině a posunout nabídku výzkumných služeb zase o kousek dál.