Společnost POLABSKÉ MLÉKÁRNY začátkem října přichází s šestou Hustou výzvou s MILKO Řeckým jogurtem. Jejím prostřednictvím chce vyzvat a motivovat veřejnost k posilování své imunity. Mediální kampaň spojená s Hustou výzvou je zároveň nejsilnější mediální kampaní společnosti a na nákupu médií se podílí tým Knowlimits.
Hustá výzva s MILKO Řeckým jogurtem vypukne 9. října a potrvá 21 dní. Oproti předchozím navíc otevírá širší téma – posílení imunity přirozenou cestou skrze pohyb a vyvážený jídelníček, které zastřešuje a rozšiřuje předešlé aktivity. Na webu www.hustavyzva.cz proto veřejnost najde plán na 21 dní, za nímž stojí fitness trenér a výživový poradce David Huf. Každý den se na webu objeví tipy na jednoduché cviky, jídelníček s recepty i další rady z oblasti zdravého životního stylu.
Kampaň, která odstartovala už 1. října, pak bude prostupovat napříč komunikačními kanály. Poběží v televizi, dále v rádiu, tisku, OOH, na Youtube, webu a na sociálních sítích, Facebooku a Instagramu. Na mediálním nákupu se podílí tým Knowlimits a za kreativou stojí agentura Comtech_Can. Tváří kampaně a ambasadorkou nadále zůstává herečka Barbora Mottlová, která je součástí Husté výzvy od jejího počátku. Báru budou diváci vídat v TV a Youtube spotech, jejichž režisérem je Jakub Sommer, na vizuálech a komunikovat bude i s uživateli na sociálních sítích.
Pro více informací se obracejte na Pavla Kozlera: kozler@know.cz, 603 806 265