Od ledna 2018 poskytujeme PR služby pro společnost Atmedia, mediální zastupitelství více než 20 tematických televizních stanic v ČR. Společnost se zabývá prodejem televizní reklamy a zastupuje na českém trhu i většinu mezinárodních televizních stanic, včetně Fox International Company, Sony Pictures Television Network a Disney Television Group.
V roce 2018 slaví společnost Atmedia 10 let na českém mediálním trhu. Za tuto dobu výrazně přispěla k vybudování kategorie tematických televizí na české scéně. I díky její pomoci tyto stanice úspěšně vstupují do peoplemetrového měření již od roku 2009. Zdařilým počinem byl také nový způsob prodeje reklamy na tematických stanicích prostřednictvím prodejních balíčků na míru, který zavedla jako první v Česku počátkem roku 2010. Díky pestrosti zaměření zastupovaných stanic dnes Atmedia pokrývá všechny cílové skupiny diváků, přičemž jako jediná v tuzemsku nabízí nákup reklamy pro cílovou skupinu ve věku 4-14.
Naším úkolem je poskytovat společnosti Atmedia kompletní PR servis zahrnující pořádání tiskových konferencí, pravidelnou distribuci tiskových zpráv, denní monitoring médií (včetně monitoringu konkurence a klíčových témat) a intenzivní media relations. To vše s cílem zvýšit povědomí o společnosti Atmedia mezi odbornou i laickou veřejností. Zaměřujeme se především na oborová a marketingová média, ve kterých se snažíme o nastolování témat a prosazování zástupců společnosti Atmedia jako expertů komentující dění v oblasti televizního a reklamního průmyslu.
Mezi hlavní komunikovaná témata patří např. odložená sledovanost, měření sledovanosti televizních reklam, zahájení spolupráce se stanicemi Cartoon Network, POWER TV a WAR Svět válek nebo speciální tiskové zprávy k desetiletému výročí na českém trhu shrnující úspěchy a vývoj společnosti. Nechybí ani aktivní komunikace novinek v obchodní politice, které Atmedia plánuje na rok 2019 a které zahrnují zjednodušení obchodní nabídky a zaměření na rozvoj portfolia.
Mezi dosavadními úspěchy bychom vyzdvihli především publikaci rozsáhlých článků v předních marketingových titulech, jako je Marketing Sales Media nebo Marketing & Média, i pozitivně rostoucí tendenci dosažené mediální hodnoty i celkového dosahu našich výstupů.